انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم . من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .اين اني...