زيبا بخند....

متن مرتبط با «انيميشن» در سایت زيبا بخند.... نوشته شده است

انيميشن وينسنت دوست داشتني ....

  • نیلوبلاگ

    انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم . من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .اين اني...

    ادامه مطلب