انيميشن وينسنت دوست داشتني ....

خرید بک لینک

انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم . 

من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .

اين انيميشن تمام ونگوگ نبود اما خوب بود لذت بردم . 

+ نوشته شده در  چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۶ساعت 23:45&nbsp توسط بي مخاطب  | 

زيبا بخند.......

ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01

صفحه بندی