
انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم .
من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .
اين انيميشن تمام ونگوگ نبود اما خوب بود لذت بردم .
ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129