مي خواهي زنده بماني / مي خواهي زندگي كني كار كن ... كار ... كار ... و كار
من فكر مي كنم زندگي يك روند رو بجلو دارد . بايد يك سيستمي در خودت داشته باشي كه هر از چندي چك كني ببيني چقدر جلوتر از گذشته ات ايستاده اي . اما اينكه زياد جلو رفته باشي مهم نيست . اينكه چقدر زيبا جلو رفته باشي هم براي من مهم است .
چقدر حواست به ادمهاي اطرافت بوده . له شان نكني حين پيشروي ...لگدشان نكني.دلگير و دل شكسته شان نكني .
يادمان باشد هر صبح مي تواند با سلامي عاشقانه اغاز ميشود . و با بوسه اي / و با نگاهي و با نوايي و لبخندي كه تو را از كل هستي متمايز مي كند و در عين حال به كل هستي پيوند بزند .
يك قدم رو به جلو براندت قدمي زيبا كه امضا ء سلام تو را دارد و امضا ء بوسه هاي تو را و نگاه تو را و نواي تو را و لبخندت ....
كه تو را از كل هستي متمايز مي كند / تو را به كل هستي پيوند مي زند
سرت را بالا بگير به دنيا سلام كن و لبخند بزن كه اين دم را هستي. با هستت هستي خلق كن .
همين دم را درياب ....
ان ديگر ممكن است ان ما نباشد .
ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122