زيبا بخند....

خرید بک لینک
امروز نقاشي دارم . قفسه هاي توي حياط خلوت را بيرون كشيده ام رنگ بزنم .كرسي هاي فلزي گلخانه دو تا گلدان سفالي و يكي از صندليهاي حياط كه كنارش زنگ زده....

مي خواهي زنده بماني / مي خواهي زندگي كني كار كن ... كار ... كار ... و كار 

من فكر مي كنم زندگي يك روند رو بجلو دارد . بايد يك سيستمي در خودت داشته باشي كه هر از چندي چك كني ببيني چقدر جلوتر از گذشته ات ايستاده اي . اما اينكه زياد جلو رفته باشي مهم نيست . اينكه چقدر زيبا جلو رفته باشي هم براي من مهم است .

چقدر حواست به ادمهاي اطرافت بوده . له شان نكني  حين پيشروي ...لگدشان نكني.دلگير و دل شكسته شان نكني .

يادمان باشد هر صبح مي تواند  با سلامي عاشقانه اغاز ميشود . و با بوسه اي / و با نگاهي و با نوايي و لبخندي كه تو را از كل هستي متمايز مي كند و در عين حال به كل هستي پيوند بزند . 

يك قدم رو به جلو براندت قدمي زيبا كه امضا ء سلام تو را دارد و امضا ء بوسه هاي تو را و نگاه تو را و نواي تو را و لبخندت ....

كه تو را از كل هستي متمايز مي كند / تو را به كل هستي پيوند مي زند 

سرت را بالا بگير به دنيا سلام كن و لبخند بزن  كه اين دم را هستي. با هستت هستي خلق كن .

همين دم را درياب ....

ان ديگر ممكن است ان ما نباشد . 

+ نوشته شده در  پنجشنبه سوم اسفند ۱۳۹۶ساعت 8:13&nbsp توسط بي مخاطب  | 

زيبا بخند.......

ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01

صفحه بندی