زيبا بخند....

خرید بک لینک

اگر مهرباني  را فراموش كرديد 

حتمن فيلم wanderشگفتي رو ببينيد     

ديالوگهاي ساده عميق درسهايي كه در گذر زمان فراموشمان شده ....

+ نوشته شده در  سه شنبه یکم اسفند ۱۳۹۶ساعت 22:49&nbsp توسط بي مخاطب  | 

زيبا بخند.......

ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01

انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم . من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .اين اني زيبا بخند.......ادامه مطلب

ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01

امروز نقاشي دارم . قفسه هاي توي حياط خلوت را بيرون كشيده ام رنگ بزنم .كرسي هاي فلزي گلخانه دو تا گلدان سفالي و يكي از صندليهاي حياط كه كنارش زنگ زده.. زيبا بخند.......ادامه مطلب

ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01

صفحه بندی